Sto sedů lehů????

Odpovědět

Terezka893

Příspěvků: 5

Zpráva

Autor: Terezka893

Datum a čas: 14.10.2014 11:34

Ahoj holky! Moje kamarádka dělá denně – ráno, než jde do práce sto sedů lehů v rámci rozcvičky. Má to fakt za chvíli hotové a musím říct, že tu figuru jí závidím. Uvažuju, že s tím taky začnu. Dělá tu někdo takové množství sedů lehů taky?

Vendulka

Příspěvků: 14

Zpráva

Autor: Vendulka

Datum a čas: 15.10.2014 08:38

Jako rozcvičku může dělat tolik cviků jenom někdo, kdo už má nacvičeno a má formu. Ty začni určitě s menšími sériemi. Jestli nemáš žádnou fyzičku tak by sis akorát zbytečně namohla svalstvo.

Nikča

Příspěvků: 3

Zpráva

Autor: Nikča

Datum a čas: 16.10.2014 12:08

Ahoj Terezko, opravdu začni s menším počtem opakování. Jak už tu někdo řekl, nejde se srovnávat s někým, kdo na sobě dlouhodobě maká. Tím, že to má za chvíli odcvičené, se nezabývej, je to zase jenom tím, že má fakt dobrou formu. Pokud by ses jí teď snažila vyrovnat časově, povede to jenom k tomu, že ty cviky budeš dělat špatně.

Anička Novotná

Příspěvků: 12

Zpráva

Autor: Anička Novotná

Datum a čas: 22.10.2014 12:32

Holky, díky za rady. Začala jsem s 50 sedy lehy, zatím držím. Postupně si chci přidávat, tak snad mi to vydrží. Někdy mám problém ráno vstát.

Cassipeia

Příspěvků: 4

Zpráva

Autor: Cassipeia

Datum a čas: 23.10.2014 14:00

Jen abys to břicho zbytečně nepřetáhla, aby se něco v tělě dělo, tak musí i odpočívat. Proto třeba kulturisti necvičí každý den :)

Veronika M

Příspěvků: 117

Zpráva

Autor: Veronika M

Datum a čas: 29.10.2014 16:07

Dát z ičeho nic 100 sedů lehů, tak se druhý den nehnu :D

Blanka Janíčková

Příspěvků: 2

Zpráva

Autor: Blanka Janíčková

Datum a čas: 29.1.2015 15:55

Ahoj holky, četla jsem si Vaše příspěvky na blogu. Jen chci ještě doplnit, jestli chcete opravdu krásné a ploché bříško, je potřeba abyste při tom jak jdete do sedu udělali výdech, nahoře nádech a dolu zase výdech a dole nádech. Pak si vyrobíte krásný lavór a ne tvrdou buchtu na břiše. Je to důležité, přeji Vám hodně zdaru a doporučuji začít na 20ti a každý týden přidávat 10. Do plavek si všechny uděláte krásnou figuru. Blanka www.yogahostivice.cz

Katariiina

Příspěvků: 26

Zpráva

Autor: Katariiina

Datum a čas: 19.9.2017 12:26

Myslím si, že to musí být hodně náročné, ale zkusit to můžeš, uvidíš jak ti to půjde:)

Maruš

Příspěvků: 20

Zpráva

Autor: Maruš

Datum a čas: 27.10.2017 10:07

Do toho bych asi nešla, nedala bych to, druhý den bych se ani nezvedla

Marta 2605

Příspěvků: 65

Zpráva

Autor: Marta 2605

Datum a čas: 3.6.2018 21:08

nemáte z toho bolesti kloubu?

Danielous

Příspěvků: 27

Zpráva

Autor: Danielous

Datum a čas: 18.9.2018 11:07

lepší jsou drepy, jen z toho bolí kolena . Ale za tu krasnou postavu to stojí :)

Petrita

Příspěvků: 30

Zpráva

Autor: Petrita

Datum a čas: 3.10.2018 12:15

jenže pokud psortuješ, tak kolena dostanou zabrat pořád, teda pokud jenom neležíš u TV.

NikolkaKK

Příspěvků: 8

Zpráva

Autor: NikolkaKK

Datum a čas: 11.10.2018 11:08

100 lehů sedů je docela dost po ránu. Já si dávám ráno taky rozcvičku ale spíš protahování a třeba si dám kliky, břicho a pár dřepů max po 15 :)

Marta 2605

Příspěvků: 65

Zpráva

Autor: Marta 2605

Datum a čas: 17.10.2018 10:39

je to hodně, proto si myslím, že tohle odnesou kolená. Chtělo by to začít pozvolna, nebo zvolit jiný druh cvičení

Sanhan

Příspěvků: 7

Zpráva

Autor: Sanhan

Datum a čas: 30.10.2018 15:09

to už mnohem lepší je běhání. A jestli se na to budete dívát tak, že vás z toho budou bolet klouby, tak je to špatný uhel pohledu. Ono je něco za něco

Nový příspěvek

Pro vložení příspěvku do diskuze se nejprve přihlaš.

© Copyright 2013 - 2016 FoxHunter, s.r.o.   |   Reklama na Buď Krásná