POP. Drzá. Smělá. Neotřelá. PŘEDSTAVUJEME NOVOU VŮNI POP!

Kosmetika
Datum: 10.08.2016

Oslava individuality, osobnosti a dobrodružství, tak prožíváme léto roku 2016 s novou vůní Stella McCartney POP, exkluzivně ve FANNU.

Vůně okamžiku, drzá a smělá. POP přesně vystihuje současnou generaci mladých žen, které jsou za každé situace prostě samy sebou.

 

INSPIRACE

V souladu s filozofií celé značky Stella McCartney, že vůně a kosmetika má zvýraznit jedinečnost každé ženy a její vnitřní krásu, nikoliv ji zakrývat či překrývat. POP si zakládá na přístupu ke kráse a luxusu, který stírá hranice a osvobozuje autenticitu a individualitu, a s jiskřivým šarmem “rozšlapává” jakékoliv škatulky či normy.

  

VŮNĚ

POP je svěží, moderní a drzá. Unikátní vůně, která kombinuje nejjemnější kvítky tuberózy s kořenitým základem santalového dřeva, odrážející jedinečné a mnohostranné osobnosti nové generace nositelek značky Stella McCartney.

POP dominuje tuberóza. Květina vybraná pro svoji ikonickou, silnou vůni vycházející z neuvěřitelně jemných a křehkých kvítků. Tento kontrast vyrovnává oblíbené santalové dřevo. Díky neobvyklé kombinaci květinových a dřevitých tónů vzniká neodolatelně ženská vůně, která přirozeně vyjadřuje sebejistý postoj svojí nositelky, aniž by ho vnucovala jejímu okolí.

 

Značka Stella McCartney se dlouhodobě snaží hledat zdroje minimálně zatěžující životní prostředí. Sama Stella McCartney je skalní odpůrkyní používání kůže a kožešin v módním průmyslu. Její kolekce jsou toho důkazem. Proto I pro výrobu svých vůní využívá tzv. “head-space technology”.

 

Technologii, při které se květy uzavřou do skleněné baňky, na inertní plyn se zachytí jejich vůně a procesem chemické extrakce se analyzuje její složení, které pak snadno dokážeme díky moderním technologiím věrně napodobit, aniž bychom zničili původní rostlinu. Pro porovnání, v dřívějších dobách se aroma květů získávalo extrakcí z tuku. Kvůli jednomu gramu esenciálního oleje se tak zničilo až 3.600 rostlin.

Santalové dřevo potřebuje 25 let růstu než může být vytěženo. Díky tomuto přístupu se zachrání jeden celý strom na každých 2.500 lahviček vyráběných parfémů. Vzhledem k tomu, že santalové dřevo obsahuje až 1/3 všech průmyslově vyráběných vůní, je tato úspora vice než nezbytná.

 

FLAKON

Flakon přesně odráží osobnost celé vůně. Nadčasový, výrazný a přesto minimalistický.

 

Čisté linie průzračného skla korunuje metalický růžový uzávěr, který je inspirovaný typickým kulatým medailonkem Stella McCartney, který můžeme najít na všech jejích doplňcích, zejména kabelkách a peněženkách.Tento inovativní uzávěr je zároveň i dávkovačem a dodává flakonu neotřelost a hravost.

I v případě balení celé řady bylo dbáno na minimální dopad na životní prostředí. Doplňky jako sprchový gel a tělové mléko jsou dodávány ve 100% recyklovatelných plastových obalech a papírové krabičky pochází z udržitelných zdrojů (garantováno FSC – The Forest Stewardship Council).

 

KAMPAŇ

POP je spíše sebejistota než individualita. To zobrazuje i nový spot a celá kampaň, která zachycuje svobodný a nezávazný přístup k životu svých mladých nositelek. Oslava přátelství a osobitosti. Kampaň uvádí čtyří začínající hvězdy – nadanou muzikantku Grimes (alias Claire Boucher), herečku Amandlu Stenberg, aktivistku za práva zvířat Kenyu Kinski Jones a divadelní herečku “Lolu” Leon. Silné samy o sobě, ale ještě silnější společně, tyto dívky představují současnou generaci nebojácných mladých žen s nespoutaným přístupem k vlastní kráse.

Celá kampaň byla natáčena v Kalifornii a provází naše 4 POP krásky při jedinečném road tripu. S větrem ve vlasech objevují vlastní svobodu a touhu po dobrodružství. Cesta není jen symbolem – tyto dívky stojí před začátkěm něčeho velkého, mají celý svět u nohou a stávají se ženami, jakými chtějí být. Ačkoliv každá z nich řídí svůj osud sama za sebe, se silnou vůlí, svobodným duchem a nezávislou myslí, společně jsou ještě silnější.

 

“Stella mě požádala, abych vytvořila něco naprosto kontrastního ke všem současným kampaním na vůně. To mě zaujalo, protože nic nedělám raději, než čeřit stojaté vody.“ vysvětluje režisérka reklamního spotu a držitelka ceny Grammy za hudební videoklipy Melina Matsoukas, která mimo jiné stojí i za hudebními klipy Beyoncé a Rihanny. Režisérka, která se obklopila ryze ženským týmem natočila klip, který přesně vystihuje generaci POP a její svobodomyslný přístup k životu a ke kráse.

 

VIDEO:

Stella McCartney říká  “POP je podstata duše. Je o zachycení a oslavování naprosto jedinečného a vzrušujícího momentu, kdy v sobě naleznete ženu, kterou chcete být. Je o svobodě, o začátku samostatného života bez nálepek a soudů. Dohromady jako jedna, tyto mladé ženy jsou silou, se kterou musíte počítat.”

 

Legendární fotograf Glen Luchford v průběhu natáčení zachytil jedinečné snímky této mladé čtveřice.

 

PORTFOLIO

STELLA MC POP EdP 30ml                                     DMOC 1 599 Kč

STELLA MC POP EdP 50ml                                     DMOC 2 009 Kč

STELLA MC POP EdP 100ml                                   DMOC 2 799 Kč

STELLA MC POP Shower gel 150ml                        DMOC 1 049 Kč

STELLA MC POP Body Lotion 200ml                       DMOC 1 049 Kč

 

K dostání EXKLUZIVNĚ VE FANN PARFUMERIÍCH OD 1.8. 2016, www.fann.cz

Fotogalerie


Líbí se Ti tento článek? Řekni o něm svým známým!

Mohlo by Tě zajímat

Seznamte se, Face-Up vyřeší vaše akné
Kosmetika
Nepříjemné a mnohdy bolestivé pupínky. Asi všichni z nás s akné někdy bojovali před zrcadlem ve své koupelně. Někdo…
Nenechte si kazit úsměv žlutými zuby
Kosmetika
Mnoho lidí věří, že žluté nebo flekaté zuby jsou známkou jejich špatného čištění. Přitom to není až tak moc pravda. I…
Co takhle přírodní parfém?
Kosmetika
Bez syntetických ingrediencí, ale s esenciálními oleji, balzámy a absoluty – i proto jsou dnes přírodní parfémy čím dál…
7 přírodních způsobů, jak na čistou pleť
Kosmetika
Na trhu najdeme nepřebernou škálu různých produktů a způsobů, jak dosáhnout dokonale čisté pleti, nejlépe vám však ke…

Komentáře k článku

Pro vložení příspěvku se nejprve přihlaš.

K článku zatím nebyly napsány žádné komentáře.

© Copyright 2013 - 2019 FoxHunter, s.r.o.   |   Reklama na Buď Krásná